Friday, March 16

Ai Lurve Yu.




AS.SA.LAM.MUA.LAI.KUM para hadirin yang dikasihi sekalian.
Sreettt sreettt *bunyi lap screen* aku dah malas nak cakap "dah lama tak update belog. Dah berhabuk dah"
Setiap kali update belog, mesti aku cakap macam tu. Dah bosan kuasa 10 dah.

Pada hari Jumaat bersamaan 16 March 2012 hari tu kan kan kaannn,
Saya kan kan kan k stop menggedik.
Jumaat hari tu wa keluar sama wa punya classmate 2011 jeng jeng jeng.

*Buka mp3 lagu Kenangan Terindah*
Rindu dengan kawan kawan yang dah pindah asrama. Rasa nak menangis bila ingat balik tahun 2011.
Eh aku tak tipu lah! pandai-pandai buat andaian. Nak kena ni.

Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.-- Albert Camus 


Hai ni lah Izzati Huda baby boo kita! *muntah darah*
t!t3w w!nduW @wAkk ketad-ketadd okeeyyy!
N@p3 awAk t!ngg@LkAn t!t3w?
Mengapa kau pergi~ mengapa kau pergi~


Nampak si gedik tu? abaikan. 
Sebelah saya tu Farzana Salam.
Nak berkenalan jangan lupa follow di Myspace dia. Eh?!

Nur Arina. 
Kau jangan nak tinggalkan aku macam si Ijjati Huda tu tinggalkan aku.


Abang tough abang tough wuuuu nampak sangat muka gatal aku tu. Rawwrr





Karaoke di Inbox Axis Atrium.




Okay dah habis :D

Selamanya. Selamanya. Selamanya Harimau Malaya~

BoboiBoy VS Ultraman Cosmos

Ultras Malaya




Empat - kosong.

Sorry upload gambar yang dah agak lama. Tak free free free lah.Okbai! :D



No comments:

Post a Comment