Saturday, February 18

Favourite

Hai assalamualaikum. Fuhh *tiup habuk* dah berhabuk berkulat belog gua. Gua busy amat sekali sangat semenjak masuk form4 ni. Tidur pukul 2 am bangun pukul 6 am. Haaa elok sangat ah tu. Sebab tu ketinggian aku terbantut. Tahukah anda tidur yang cukup merupakan salah satu faktor tumbesaran? *sigh*

Kadang-kadang tak sempat nak online. Nak restkan otak jap. Weh aku penolong ketua kelas je lah. Bukan ketua kelas. Bukan bendahari. Bukan setiausaha. Bukan ketua keceriaan lah. Kenapa semua aku kena buat benda dalam kelas tu? Haaa ni yang geram rasa nak memberontak buat rusuhan Bersih 2.0 ni en en en.

Ehem.
Hari ni tetiba rasa nak mengupdate. Ada mood. Curi masa buat homework jap. Lek ah cikgu. Homework tu boleh buat pagi Isnin nanti dalam kelas.

Hari ni kan..dengan senang hati nak post benda-benda yang aku sayang tahap kuasa 10.
Okay awek pakwe, here we go tett tett tett tett everyday I'm shuffling!










ILOVE GADGET. MUHAHAHA





Dan..dan..dan..


Jeng jeng jeng. Boleh jelly sekarang hahaha xD

Kira okay ah ni. Aku ada lah jugak mengurangkan sikit habuk kat belog aku ni 
dengan post benda cenggini :p Okay bye semuaaaaa. Have a nice day!
Assalamualaikum.

Eh wait. Ushaaa ni jap :D



Saje gedik :D okay byeeeee :)



1 comment:

  1. gua tidur pukul 1.30 gua bangun pukul 5 gua tak kecoh pon^^haha.gambar second last tu tak menahan #rakyat bersorak.

    ReplyDelete