Friday, January 27

Five In One


Hidup kena berangan kalau nak melangkah ke hadapan.
Gambar bajet tahap kuasa 600.

Hai Assalamualaikum! Hari ni aku nak post peristiwa yang berlaku sepanjang cuti raya cina.
Sediakan bantal peluk dekat sebelah. Sediakan mineral bottle di sebelah. Tolong betulkan posisi duduk tu.
Focus okay focus. Taknak focus? Okay never mind. Cuma perlu beri tumpuan.

Firstly.

HAPPY BIRTHDAY TO ME~


Page 24 of 366 chapter 2012


Kan kena tepek kek dekat muka. Wuuu buruknya muka aku.

Pesanan tak berapa ringkas : Thanks kepada siapa yang wish my birthday on Facebook dan dan dan
di Twitter. Sayang awak semua ketat-ketat! Aku tahu, kau orang bukan rajin nak type 'Happy Birthday' tu :p
Dan dan dan terima kasih untuk Fiqah FiqotAisyah Jafri dan Izzati Huda kerana rajin tahap to the max buat entry pasal aku. Thank you again again and again :)

Azam hari jadi : Taknak fikir perasaan orang lain yang
tak mempedulikkan perasaan aku. I'm the new Aerien.


Birthday present :)


Pada cuti raya cina yang lalu.. saya dan sekeluarga telah pergi ke Fraser Hill.
Di situ udaranya nyaman sekali. - Contoh karangan time sekolah rendah. Tapi markah boleh tahan juga tu.



Ni baru setengah je yang ikut keluar makan.
Yang selebihnya di hotel.


Cuba tengok keindahan alam tu. Bukan keindahan aku.
Okay boleh telan air liur sekarang.


Hai kami on the way ke Hotspring :)

Family aku suka sangat pergi sini. Padahal dah empat kali pergi.


With my aunt and her daughter.


Page 21 of 366 Chapter 2012.

HAPPY BIRTHDAY TO YOU~


Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Farziana Ramli
Happy Birthday to you :)

Aku doakan kau semoga panjang umur murah rezeki.
Thanks sudi jadi kawan aku.
Kita kawan dari darjah lima sampai sekarang kan? sepp sikit!
Eh wait wait wait, Good Luck SPM 2013! :)
Iloveyou Farziana kuasa 1000.



Tak rajin sebenarnya. Cuma terpaksa datang Perpustakaan Negara siapkan folio.

With - Nur Arina, Tasha dan Mai.

Aku mintak maaf kusutkan kepala kau tanya ni tanya tu nak siapkan folio bio tu.
Seriously otak aku blank. Tapi kau tetap sabar dengan aku kan? Bila aku down pasal pelajaran, mesti kau tolong. Sejak dari form1 lagi. Dan lagi dan lagi dan lagi kau cantik. Damn jealous.

Thank you tahan dengan perangai aku yang pot pet pot pet ni.
Kesian kau terpaksa temankan aku kat Perpustakaan Negara sampai tertidur tunggu aku siapkan folio.
Adakah aku sebegitu kejam? :D

Lupa nak cakap thanks sebab bagi aku tiru example folio kau. Senang sikit kerja aku :D



Okay byeee semuaaaa :)


5 comments:

  1. kak ! pergi bila hotspring tu ? zana pergi jugak .. hee ... :D

    ReplyDelete
  2. wahh *matabersinar terima kasih aerien ! kau telah mendorong aku nak edit blog pasal kawan-kawan aku ni XD

    ReplyDelete
  3. "Dan lagi dan lagi dan lagi kau cantik. Damn jealous."alah aerien nak bodek arina lah tu kan??#tunjuk pisau paras leher kau.haha

    ReplyDelete
  4. Zana : pergi 21 haribulan hari tu :) adik pergi bila?

    Arina : hamboi. terus dapat ilham eh? :D

    Izzati : kau memang dengki dengan aku kan? hahahaha

    ReplyDelete