Monday, December 26

Sahabat.

Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan

Tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir

Tetapi tanpa percintaan, sahabat boleh kekal

Oleh itu, hargailah persahabatan yang terjalin..



Assalamulaikum. Tak tahu kenapa rasa nak post pasal benda ni.
Rasa sayang sangat. Sayang sangat dekat kawan-kawan.
Sebabkan kawan, aku taknak pindah sekolah.
Sebabkan kawan, kadang-kadang aku sedih. Kenapa kita bergaduh?
Sebabkan kawan, aku selalu happy.


Ya Allah rindunya zaman kita struggle for PMR dulu :(

Dulu, kita semua busy kan struggle untuk PMR? Semua stress kerja sekolah banyak.
Kadang-kadang kita merungut. Tapi kita cakap dalam hati je, taknak cakap depan cikgu.
Takut cikgu terasa.

Tapi,
Dalam masa kita busy struggle. Kita selalu keluar. Tempat kita selalu lepak mesti KFC Axis.
Mesti datang Axis sambut birthday. Karaoke. 
Ingat lagi tak masa kita tengah PMR, ada lagi dua paper, Math dan KH. Kita sempat lagi keluar.
Birthday siapa eh time tu? 

Birthday Aisyah ke? Tak sure lah.


Kau orang,
Jangan lah pindah. Aku rindu kau orang nanti. 
Nanti kita berpecah, habis lah geng The Fabulous Girl kita. Ecehh.
Meh aku refresh otak kau orang tu. Biar ingat balik satu persatu suatu masa yang dulu.

Time ni kita nak ambil report card. Asal muka aku buruk sangat tu?


Penghuni-penghuni 3KE1.- Ampang Point.
Banyak sangat cabaran kita tempuhi.
Dari masalah cikgu. Kerja sekolah. Kawan.
 Makcik kantin (bosan dengan makanan dia) hehehe

Gadis-gadis blogger. hehehe
*Aisyah I pinjam gambar you :P*

Weh..aku sayang kau orang.
*gambar dari blog siapa ni? aku pinjam*

Gambar ni waktu berbuka puasa.-KFC Axis.
Sorry tak clear. Ni haa Aisyah takda.
Photographernya takda :P

Tanda nama kita buat akhir tahun 2010.

Cikgu Zaleha Ibrahim,
Cikgu terima kasih dah ajar kami.
Terima kasih kerna sabar dengan perangai kami.
Cikgu, cikgu paling superb lah! :*
Saya rindu cikgu nanti. Percayalah~

Sayang cikgu :* muah muah

Memang kami dah berjaya.
Tak kisah lah 12345678 A sekali pun.
Yang penting kita dah berusaha.
SPM menanti kita.

Kawan-kawan,
Aku minta maaf kalau ada buat salah. Betul aku tak sengaja.
Janganlah pendam dalam hati. Kalau aku ada buat salah, cakap lah eh?
Selepas family, kau orang je yang aku ada.
Aku sayang sayang sayang sayang kau orang semua :*

Azam tahun 2012, aku taknak sakitkan hati kawan lagi.
Aku akan cuba. Amin.


Tahun depan kita jadi macam ni nak? Gangster sekolah :P




Persahabatan adalah perisai bagi segala bencana
 dan segala peristiwa yang terjadi pada setiap zaman.

Aku harap, 
kau orang tahu aku sayang kau orang. 
Assalamualaikum.

1 comment:

  1. The Fabulous Girl-,-nama tak boleh comel lagi ke?mencik owh cengginiw.haha

    ReplyDelete